Протягом вересня-жовтня педпрацівники училища брали активну участь у методичних заходах, організованих НМЦ ПТО, під час яких знайомилися з нормативними документами, обговорювали важливі питання щодо вдосконалення освітнього процесу, вирішували як «осучаснити» уроки, знайомились з досвідом колег та ділились своїм.
Директор Сергій Омелюх побував з робочим візитом в Естонській республіці у складі делегації освітян Волині.
Педпрацівники взяли участь у обласних секціях:
30.10. – педагогічних працівників з професій агропромислового комплексу та сільськогосподарського виробництва (в режимі онлайн) – Інна Сидорук, Андрій Тарасіч, Микола Яцун;
24.10. – координаторів євроклубів (в режимі онлайн) – Наталія Степанець дізналась про шляхи підвищення рівня обізнаності здобувачів освіти та педагогів з євроінтеграційної політики;
24.10. – викладачів української мови та літератури (на базі Торчинського професійного ліцею), на якій Вікторія Дубій ознайомилася з досвідом використання нестандартних підходів на уроках словесності;
23.10. – викладачів фізичної культури (в режимі онлайн), Володимир Ковальчук поділився досвідом з використання нетрадиційних засобів фізичної культури;
23.10. – викладачів зарубіжної літератури (в режимі онлайн), на якій Вікторія Дубій ознайомилася з пропозиціями як «осучаснити» урок зарубіжної літератури, зробити його цікавим та інноваційним;
22.10. – координаторів центрів кар’єри (в режимі онлайн) – Володимир Книш ознайомився з досвідом участі у міжнародних проєктах та впровадженні елементів цього досвіду у практику роботи ЗП(ПТ)О;
18.10. – викладачів предмета «Технології», на якій досвідом роботи з організації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти під час вивчення навчальних модулів поділилась Світлана Ярмолюк;
18.10. – директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на базі Відокремленого структурного підрозділу “Любешівський технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету”;
17.10. – викладачів історії (в режимі онлайн), на якій Світлана Ярмолюк дізналася, як протистояти ідеологічному впливу держави агресора на свідомість учнівської молоді;
16.10. – педагогічних працівників з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів» (на базі ВСП «ТФК ЛНТУ), на якій Руслан Дубій вивчав питання формування фундаментальних знань та фахових навиків у сфері професійної освіти в авторемонтній галузі;
10.10. – викладачів природничих предметів (на базі Ковельського центру ПТО), на якій Галина Каліщук розглядала впровадження елементів STEM-освіти при вивченні природничих предметів;
10.10.- класних керівників (в режимі онлайн), на якій педпрацівники презентували роботу закладів з виховання у здобувачів освіти соціальної компетентності в умовах війни (Світлана Ярмолюк);
08.10. – методистів, які координують загальноосвітню підготовку, присвячене реалізації виховного аспекту уроків для формування ключових компетентностей здобувачів освіти (Оксана Зачернюк);
03.10. – викладачів математики і фізики (на базі ДНЗ “Ковельський центр ПТО”), на якій Михайло Мельник знайомився з актуальними проблемами при викладанні фізико-математичних предметів;
26.09. – педагогічних працівників з професії «Водій автотранспортних засобів» (на базі Волинського медичного інституту), відвідав Володимир Муха та здобув практичні навички проведення серцево-легеневої реанімації, відновлення прохідності дихальних шляхів, а також вміння користуватися засобами, які входять до аптечок, автоматичним зовнішнім дефібрилятором тощо.
25.09. – заступників директорів з навчально-виховної роботи (в режимі онлайн), на якій Володимир Книш взяв участь у розгляді питання щодо формування національно свідомої особистості;
25.09. – практичних психологів та соціальних педагогів (на базі Луцького центру ПТО), на якій Оксана Головій познайомилася з пріоритетними напрямками в роботі соціальних педагогів;
13.09. – методистів, на якій розглянуто питання про професійний розвиток педагогів у контексті сучасних вимог до професійної освіти (Оксана Зачернюк);
12.09. – вихователів гуртожитків, на якій Олена Комісарик ознайомилася з нормативними документами в роботі вихователя гуртожитку та пріоритетними завданнями, які стоять перед педагогами у цьому навчальному році;
Підвищуємо обізнаність з питань організації освітнього процесу, здобуваємо новий досвід.