Педагогічна скарбничка
Педагогічна скарбничка
2021 р.
Сидорук Вячеслав Віталійович, викладач сільськогосподарських машин
Віртуальний кабінет з предмету «Сільськогосподарські машини». Дистанційний курс.
Курс створений для здобувачів освіти, які вивчають предмет «Сільськогосподарські машини» за професією «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва категорії А1», викладачів та всіх, хто цікавиться сільськогосподарськими машинами. Курс охоплює 16 лабораторно-практичних робіт, а також містить робочі зошити до них.
Книш Володимир Петрович, викладач основ безпеки дорожнього руху
«Основи керування автомобілем та безпеки дорожнього руху». Дистанційний курс.
https://reedy-alerts.000webhostapp.com/
Курс створений для здобувачів освіти, які вивчають предмет «Основи керування автомобілем та безпека дорожнього руху» за професією «Водій автотранспортних засобів», викладачів та всіх, хто цікавиться безпекою дорожнього руху.
Янюк Василь Васильович, майстер виробничого навчання
«Технічне обслуговування магнето»
https://www.youtube.com/watch?v=9Y4hUMMskQo
Відео містить фрагменти пояснення нового матеріалу та демонстрацію прийомів виконання робіт з часткового розбирання, виявлення несправностей, ремонту, регулювання, збирання, установки на пусковий двигун та запуск пускового та основного двигунів.
Гридько Кузьма Іванович, майстер виробничого навчання
«Проведення щозмінного технічного огляду трактора»
Відео містить фрагмент вступного інструктажу з поясненням особливостей проведення щозмінного технічного обслуговування трактора та послідовністю його виконання.
Головченко Олександр Володимирович, майстер виробничого навчання
«Регулювання теплового зазору газорозподільчого механізму трактора», відеоурок
Відеофрагмент вступного інструктажу уроку виробничого навчання за професією «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» з поясненням нового матеріалу та демонстрацією прийомів виконання робіт з регулювання теплового зазору газорозподільчого механізму трактора.
Каліщук Галина Анатоліївна, викладач біології
Біорізноманіття. Збірка відеопрезентацій
Збірник відеопрезентацій складається з відеопрезентацій до всіх уроків теми «Біорізноманіття», яка вивчається у курсі «Біологія та екологія» (10 кл.). Інформація, подана у відео, відповідає вимогам нової програми, містить сучасну класифікацію і систематику. Збірку можна використати вчителеві під час дистанційного та змішаного навчання на етапі засвоєння нового матеріалу та закріплення знань.
Сидорук Інна Миколаївна, викладач агротехнології
Метод проектів як одна з форм метапредметного навчання
Методичні рекомендації з застосування методу проектів на уроках професійної підготовки з професії “тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва” . Наведено приклади впроваджуваних проектів.
Мельник Михайло Григорович, викладач фізики
Фізика в професії
Збірник матеріалів містить розробки уроків та позакласних заходів з фізики, що побудовані на міжпредметних зв’язках фізики з професійною підготовкою за професіями «слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», «водій автотранспортних засобів».
Козачук Вадим Володимирович, вихователь гуртожитка
Національно-патріотичне виховання учнівської молоді, як невід’ємна складова системи роботи вихователя гуртожитку
Збірник містить методичні розробки виховних заходів національно-патріотичного спрямування, які сприяють формуванню у підростаючого покоління патріотичних почуттів, формуванню громадянської компетентності.
Головій Оксана Іванівна, соціальний педагог
Уроки толерантності
В посібнику зібрані матеріали для роботи практичних психологів та соціальних педагогів щодо формування толерантного середовища в закладі освіти. Він має на меті стисло висвітлити основні питання, які стосуються проблеми толерантності особистості та пропонує методичні розробки занять та технології формування толерантності у здобувачів освіти.
Дубій Вікторія Олегівна, викладач української мови та літератури
Розвиток загальнокультурної та емоційної компетентностей молоді у форматі інноваційного навчання.
Збірник матеріалів з формування загальнокультурної та емоційної компетентностей молоді під час організації уроків і позакласних заходів з української мови та літератури.
2020р.
Бояра М.Л., майстер виробничого навчання
“Діагностування за герметичністю надпоршневого простору циліндрів двигуна автомобіля ВАЗ-2104”
Методична розробка уроку виробничого навчання за професією “Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів” за дистанційною формою містить навчальне відео з завданнями для учнів.
Лук’янова Л.А., викладач тракторів
“Рядні паливні насоси”. Методична розробка відеоуроку з предмета “Трактори”
Методична розробка відіеоуроку для дистанційного навчання містить навчальне відео з цікавими завданнями для учнів.
Книш В.П., заступник директора з навчально-виховної роботи
“Розробка та впровадження в освітній процес ситуаційних завдань з предмета «Основи безпеки дорожнього руху та перша медична допомога при ДТП»
Зачернюк О.М., методист
“Організація дистанційного навчання: рекомендації та інструменти”
Методичні рекомендації з організації дистанційного та змішаного навчання. Містять поради з використання форм і методів дистанційної освіти, а також онлайн-сервіси та платформи для проведення занять та створення завдань в умовах карантину.
Степанець Н.В., викладач іноземної мови
“Використання кейс-технологій на уроках англійської мови”
Методичні рекомендації з впровадження кейс-технологій на уроках англійської мови. Містять поняття методу case-study, основні види кейс-уроків та приклади уроків з використанням кейс-технологій.
Сельвашук Г.І., викладач математики
“Комплексно-методичне забезпечення уроків математики під час дистанційного навчання”
Викладачка дає рекомендації з використання КМЗ на уроках математики під час дистанійного навчання, ділиться досвідом з роботи на онлайн платформі Google Клас, та можливостями використання онлайн-сервісів для створення завдань для учнів.
Сидорук В.В., викладач професійно-технічної підготовки
«Впровадження «точного землеробства» в сільському господарстві», дослідницький проект
Робота над проєктом передбачає самостійну дослідницьку роботу учнів з історії, визначення переваг, недоліків, перспектив «точного землеробства» в Україні та регіоні.
Каліщук Г.А., викладач біології та географії
«Інфекційні хвороби», методична розробка уроку
Розробка уроку з мультимедійною підтримкою, мета якого ознайомити учнів з поняттям «інфекція», «інфекційна хвороба», визначити середовище існування, джерела поширення збудників інфекційних хвороб та вивчити заходи їх профілактики.
Зачернюк О.М., методист
Майндмеппінг – педагогічна технологія формування ключових, предметних та професійних компетентностей, методичні рекомендації
Матеріал розкриває значення та історію виникнення методу «майндмеппінг» (ментальні карти, карти розуму), можливості та способи його використання на уроках.
2019 р.
Лук’янова Л.А., викладач професійно-технічної підготовки
«Від творчого учня – до висококваліфікованого слюсара», методична розробка позакласного заходу з слюсарної справи
Розробка позакласного заходу для розвитку професійних компетенцій учнів, творчого підходу до виконуваної роботи, містить завдання і опис проведення конкурсів та вікторин.
Головій О.І., соціальний педагог
«Знайди свою про фесію!», тренінгове заняття
Тренінгове заняття для старшокласників із визначення схильності учнівської молоді до певних видів професійної діяльності та популяризації робітничих професій. Розроблене для проведення профорієнтаційної роботи серед учнів 8-11 класів середніх шкіл.
Сидорук В.В., викладач професійно-технічної підготовки
«Пневматичні шини», методична розробка уроку
Розробка уроку з мультимедійною підтримкою, мета якого ознайомити учнів з будовою автомобільних шин, класифікацією і позначенням розмірів шин, правилами зберігання покришок і камер.
Зачернюк О.М., викладач історії
«Історичні місця України – Луків історичний», презентація-історичний нарис
У історичному нарисі, що супроводжується мультимедійною презентацією, висвітлено основні події історії селища Луків, наведені цікаві факти та представлені особистості, які мали вплив на історію населеного пункту.
Каліщук Г.А., викладач біології та географії
«Соціалізація особистості через виховну роботу»
Висвітлено досвід з соціалізації учнів в навчальному закладі шляхом їх залучення до проведення різноманітних виховних заходів, екскурсій, флеш-мобів тощо.
«Впровадження технології критичного мислення на уроках біології»
В збірнику подані приклади застосування технології критичного мислення на різних етапах уроку біології. Містяться поради щодо поетапного впровадження різних методик технології критичного мислення та наведено приклади їх застосування при вивченні конкретних тем.
Муха В.В., викладач правил дорожнього руху
“Сигнали світлофора”, методична розробка уроку
Бояра М.Л., майстер виробничого навчання з професії «слюсар з ремонту колісних транспортних заходів»
«Ремонт гальмівної системи автомобілів ГАЗ-53, ВАЗ-2105», методична розробка уроку виробничого навчання
Власюк М.Г., майстер виробничого навчання з професії «робітник фермерського господарства»
«Догляд за свиньми», методична розробка уроку виробничого навчання
Тарасіч А.В., майстер виробничого навчання з професії «тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва»
«Підготовка до роботи машинно-тракторних агрегатів для посадки картоплі», методична розробка уроку виробничого навчання
Дубій Р.М., майстер виробничого навчання з професії «робітник фермерського господарства»
«Рубання металу», методичні рекомендації з проведення уроку виробничого навчання з слюсарної справи
2018 р.
“Організація цивільного захисту у навчальному закладі”
Укладач: Омелюх Сергій Володимирович, викладач захисту Вітчизни
Методичний посібник містить методичні рекомендації та інформаційно-довідковий матеріал для підготовки та проведення теоретичних занять та практичних заходів з цивільного захисту, а також з організації навчального процесу в умовах ООС.
Формування професійної компетентності з правил та безпеки дорожнього руху під час позакласної роботи
Укладачі: Муха В.В., Комісарик Г.М., викладачі спецпредметів
Збірник містить методичні розробки позакласних заходів з предмету «Правила та безпека дорожнього руху», які сприяють формуванню професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників та вихованню їх соціальної мобільності.
Збірник задач з електротехніки
Укладач: Хамініч Лідія Макарівна, викладач спецпредметів
Збірник містить задачі з усіх тем предмету «Електротехніка», які вимагають критичного мислення, розуміння як математичної, так і фізичної суті процесів. Задачі подані з консультаціями та поясненнями, а також відповідями до них.
Українці – герої Другої світової війни
Зачернюк О.М., викладач історії
У збірнику підібрані матеріали про українців та вихідців з України, які пліч-о-пліч з іншими народами воювали проти нацизму. Містяться біографічні дані, цікаві факти з життя історичних осіб періоду Другої світової війни, які вивчаються в курсі історії, а також маловідомих героїв.
Біорізноманітність. Збірка мультимедійних презентацій
Каліщук Г.А., викладач біології і хімії
Збірка містить 10 мультимедійних презентацій до теми «Біорізноманіття» з предмета «Біологія і екологія», згідно нової програми. Матеріали будуть корисними викладачам біології та учням професійних (професійно-технічних) та загальноосвітніх навчальних закладів.
Фізика в професії
Укладач: Мельник М.Г., викладач фізики
Матеріали містять розробки уроків фізики, що побудовані на міжпредметних зв’язках фізики зі дисциплінами фахового спрямування, які орієнтовані на майбутню діяльність кваліфікованих робітників за професіями «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», «Тракторист-машиніст с/г виробництва», «Водій автотранспортних засобів»
Методика критичного мислення як інструмент самостійного опанування навчального матеріалу
Укладач: Степанець Н.В., викладач іноземної мови
В матеріалі обґрунтовано важливість критичного мислення для розвитку гармонійної творчої особистості, здатної використовувати вміння та навички в процесі набуття власного життєвого досвіду, розкрито поняття критичного мислення, його ключові характеристики, основні етапи та прийоми впровадження під час навчального процесу. Також подані приклади вправ та завдань, у яких розкриваються форми, методи й методичні прийоми формування критичного мислення на уроках іноземної мови.
2017 р.
Головій О.І., соціальний педагог
«Адаптація учнів училища до нових умов навчання в професійно-технічному навчальному закладі».
У теоретичних матеріалах, представлених в методичній розробці, висвітлюються труднощі, з якими стикаються учні, що приходять на навчання і проживають в професійно-технічному навчальному закладі; висвітлюються шляхи подолання дезадаптації учнів.
Каліщук Г.А., Новіцька І.В., Мельник М.Г.
Позакласні заходи з природничо математичних дисциплін.
Збірник укладений за матеріалами позакласної роботи викладачів природничо-математичних дисциплін. До нього входять методичні розробки позакласних заходів з біології, математики та фізики, що відповідають завданням Концепції національно-патріотичного виховання та Стратегії національно-патріотичного виховання дітей і молоді на 2016-2020 роки.
Конащук Т.І., викладач світової літератури
Формування громадянських компетенцій учнів засобами позакласної роботи.
Методична розробка містить рекомендації з формування громадянських компетенцій учнів засобами позакласної роботи та приклад засідання літературного гуртка у формі телепроекту.
Сидорук І.М., викладач агротехнологій
Основи агрономії. Тестові завдання з агротехнологій за професією: «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва категорії А1»
Електронний посібник складається з тестів для перевірки теоретичних знань учнів з агротехнології по професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва категорії А1» (І курс). Запропоновані тести допоможуть зробити процес оцінювання об’єктивнішим, надійно і достовірно проаналізувати підготовку учнів, оцінити якість їх знань. Тести доцільно застосовувати викладачам на етапі закріплення матеріалу, для перевірки знань з теми, та учням – для самоконтролю.
Зачернюк О.М., викладач історії
«Відродження нації». Методична розробка позакласного заходу до 100-річчя утворення Української Центральної Ради.
Методична розробка учнівської конференції – захисту проектів, присвячена 100-річчю утворення Української Центральної Ради. Матеріал стане в пригоді викладачам історії у підготовці до уроків і позакласних заходів, а також у виховній роботі для громадсько-патріотичного виховання.
2016 р.
Мельник М.Г., викладач фізики.
Рух тіла під дією кількох тіл.
Методична розробка уроку з теми “Механіка” з використанням мультимедійної презентації. Для викладачів фізики загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів.
Проблеми розвитку ядерної енергетики в Україні. Чорнобильська катастрофа та ліквідація її наслідків. Урок-конференція.
Методична розробка уроку-конференції з використанням проектних технологій. Можна використати для проведення уроків і позакласних заходів у загальноосвітніх та професійних навчальних закладах.
Конащук Т.І., викладач світової літератури.
Українська художня культура ХХ століття. Методична розробка.
Культура української діаспори. Методична розробка уроку.
Нобелівські лауреати, що мають українське коріння.
Конащук В.В., викладач спецпредметів.
Українська Технологія педагогічного аналізу в ПТНЗ
Робота з обдарованою молоддю.
Степанець Н.В., викладач іноземної мови
Моя майбутня професія.
Методична розробка уроку для учнів професійно-технічних навчальних закладів за професією “Тракторист-машиніст с/г виробництва”. Рекомендується для викладачів та учнів професійно-технічних навчальних закладів.
Головій О.І., соціальний педагог
Адаптація учнів до нових умов навчання.
Розробка тренінгу для учнів професійно-технічних навчальних закладів, що прийшли на навчання
Сидорук І.М., викладач спецпредметів
Конкурс-вікторина “Ми – знавці своєї справи”.
Розробка позакласного заходу з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва». Рекомендується для педпрацівників професійно-технічних навчальних закладів.
Каліщук Г.А., викладач біології і хімії.
Мої квіти – тобі Україно. Розробка позакласного заходу.
Сценарій виховного закладу, який включає вірші, пісні, описи найпоширеніших ролин нашої Батьківщини. Включає музично-флористичний конкурс на кращого знавця квітів. Можна використати під час проведення осінніх свят для старшокласників.
2015 р.
Каліщук Галина Анатоліївна, викладач біології і хімії.
Розв’язування вправ і задач із курсу загальної біології. Довідник.
Довідник містить рекомендації з розв’язання задач з молекулярної біології, генетики, основ екології. До кожного розділу подано стислу характеристику біологічних термінів та явищ, приклади розв’язання вправ і задач та підібрано завдання для учнів.
Сидорук В.В., викладач спецдисциплін.
Тестові завдання з предмета «Трактори». Програмний засіб навчання.
Програмний засіб навчання призначений для перевірки знань учнів з теми «Двигуни». Призначений для викладачів і учнів за професією «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва».
Муха В., викладач спецдисциплін.
Сигнали регулювальника. Методична розробка.
Методична розробка уроку з теми «Сигнали регулювальника» з анімацією.
Сукач М.І., бібліотекар.
Бібліотека училища як важливий засіб організації навчально-виховної роботи. Методичні рекомендації.
Методичні рекомендації висвітлюють роль біліотеки в навчально-виховному процесі, напрямки творчої співпраці з педагогічним колективом, розкривають форми популяризації книги, а також містять матеріали з організації роботи в бібліотеці професійно-технічного навчального закладу.
Степанець Н., викладач іноземної мови.
Професійно спрямовані завдання з англійської мови для підготовки кваліфікованих робітників сільськогосподарського профілю. Збірник завдань.
У збірнику вміщено професійно спрямовані завдання з предмета «Англійська мова» відповідно до вимог змісту навчальної програми з англійської мови.
Новіцька І., викладач математики.
Основні поняття теорії ймовірності. Довідник.
Містить інформаційно-довідковий матеріал з теми «Теорії ймовірностей» для підготовки та проведення уроків математики, а також занять математичного гуртка. На конкретних прикладах розкриваються основні поняття теорії ймовірності. Для викладачів математики загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів.
Зачернюк О., методист.
Проектна діяльність в ПТНЗ. Методичні рекомендації.
У методичних рекомендаціях зібрано теоретичні, довідково-інформаційні матеріали з впровадження проектних технологій в навчально-виховний процес. Подано приклади проектів з досвіду роботи педагогічного колективу ПТУ №22 смт. Луків.
2014 р.
Ковальчук В., керівник фізичного виховання
Тематичні тести для перевірки теоретичних знань з фізичної культури, ППЗ
У електронному посібнику містяться тематичні тести для визначення знань учнів основних розділів навчальної програми з фізичної культури (футбол, волейбол, баскетбол, легка атлетика) створені за допомогою програмного продукту МyTestX.
Зачернюк О. М., викладач історії
Історія ПТУ №22 смт Луків: від заснування до сьогодення. Історико-краєзнавчий нарис.
Історико-краєзнавчий нарис – це дослідження історії одного з найстаріших навчальних закладів Волині, що готує кваліфіковані кадри для агропромислового комплексу. Робота присвячена 60-річчю училища та висвітлює розвиток подій від його заснування до нинішніх днів.
Омелюх С. В., викладач захисту Вітчизни
Цивільний захист у професійно-технічному училищі. Методичні рекомендації
Містить методичні рекомендації та інформаційно-довідковий матеріал для підготовки та проведення теоретичних занять та практичних заходів з цивільного захисту, а також для планування і організації роботи начальника штабу цивільного захисту ПТНЗ.
Розрахований для керівництва в роботі відповідальних за організацію та проведення заходів цивільного захисту в професійно-технічних навчальних закладах.
Сидорук І.М., викладач агротехнології
Технологія захисту рослин. ППЗ, електронний посібник
Електронний посібник з предмета «Агротехнології» з теми «Технологія захисту рослин» містить розробки уроків, презентації, тестові завдання з теми. Використання ППЗ сприятиме формуванню професійного самовизначення учнів, вміння розв’язувати комплексні завдання профільного напрямку, що є першочерговим у забезпеченні навчально-виробничого процесу в професійно-технічних навчальних закладах.
Столярук П.І., директор, викладач правознавства
Інноваційні технології на уроках суспільних дисциплін. Методичні рекомендації
Методичні рекомендації містять науково-теоретичний аналіз проблеми розвитку сучасних технологій навчання у викладанні історії та суспільних дисциплін, особливості впровадження сучасних технологій навчання в педагогічну практику, а також рекомендації з використання інноваційних технологій при викладанні суспільних дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах.